субота, 13. јануар 2018.

MULTIACTIV micelarni tonik na bazi filtrata puževe sluzi

Iako ja ne volim da koristim micelarne vode za čišćenje lica jer mi je nekako draže da upotrebim preparat koji se uklanja vodom, bilo mi je zanimljivo da proverim kako deluje micelarni tonik sa filtratom puževe sluzi koja, kao što je poznato,ima protivupalno i regenerativno svojstvo.
Tonik upotrebljavam nakon skidanja šminke mlekom i umivanja (mada sam čula da on može bez prethodnih preparata dobro da odradi čišćenje, meni služi samo kao dopunsko sredstvo) i mogu da kažem da su nakon njega uklonjene sve preostale nečistoće koje mleko nije uspelo da eliminiše. Uz to, moja koža izgleda meko, hidrirano i sveže, tj. u potpunosti je spremna za delovanje negujućih krema. 
Uz to, pošto ujutru ne koristim nikakvo sredstvo za čišćenje lica tonik mi služi da, bez obzira na umivanje, uklonim ostatke noćne kreme.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...