уторак, 9. јануар 2018.

CAUDALIE Resveratrol (Lift) dnevni fluid SPF 20

Nažalost, nemam dovoljno novca da bih mogla da istovremeno kupujem sve preparate iz iste serije za negu već to moram da činim kada sam u mogućnosti.
Već sam pisala o serumu iz Caudalie linije Resveratrol (Lift) a sada je došao na red dnevni fluid sa SPF 20.
Fluid, kao i serum sadrži resveratrol (za stimulaciju kolagena, proizvodnju elastina i zatezanje kože), peptide (za bržu obnovu ćelija i bolju mikrocirkulaciju)i hijaluronsku kiselinu (za postizanje optimalne hidratacije), naravno, u manjoj koncentraciji sastojaka - bez obzira na to, on pomaže koži da zadrži mladalački izgled, kao i da se obnovi do najdubljih slojeva.
Fluid je lagane teksture, lako se razmazuje i brzo upija - kada se nanese na kožu vrši se lagana masaža specifičnom tehnikom do njegovog potpunog upijanja.
Ja već desetak dana upotrebljavam ovu "mazalicu" i mogu da kažem da sam se prvi put po nanošenju malo uplašila jer mi je koža pocrvenela (što je verovatno bila reakcija na koncentrisane sastojke). Na sreću, svaka sledeća upotreba je izazivala sve manje i manje reakcija tako da se sada koža sasvim normalno ponaša.
O efektima fluida bi se moglo diskutovati jer bi bilo najbolje u isto vreme koristiti sve preparate iz serije, ali...ja samo primećujem da moja suva (i starija) koža izgleda hidrirano i sveže. Ipak, o nekom lifting efektu nema govora što je i normalno jer, koliko znam, ne postoji nikakva čudotvorna krema koja može izazvati takvu reakciju kože (višak kože je višak i samo se može ukloniti hirurškim putem).
Na kraju, mogu da zaključim da je ovaj Caudalie fluid stvarno dobar ako se želi postići osvežavanje kože, kao i zadržavanje njenog mladalačkog izgleda, a o nekim dugoročnim efektima ću pričati kad budem imala dovoljno novca da u isto vreme koristim serum, fluid i noćnu kremu.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...