субота, 27. јануар 2018.

Eveline piling sa koenzimom Q10

Da bi bilo koja krema mogla da deluje na pravi način potrebno je imati čistu kožu do koje se, između ostalog, dolazi i povremenom upotrebom pilinga.
Iako mnogi smatraju da suvoj koži piling nije potreban ja sam drugačijeg mišljenja i bar dva puta mesečno "odradim" ovakvo čišćenje.
Trenutno je moj izbor Eveline piling sa finim mikro-granulama koje nežno uklanjaju mrtve ćelije sa površine kože (7ml). Uz njih, sadržaj pilinga čine i morski minerali koji deluju hidrirajuće, Laminaria - alga koje utiče na omekšavanje kože, vitamini A, E, F i B5 koji hrane kožu i koenzim Q10 sa podmlađujućom ulogom.
Piling se koristi tako što se nanese na prethodno očišćenu kožu, a zatim se par minuta vrši lagana masaža da bi potom došlo do spiranja mlakom vodom.
Što se tiče delovanja ne znam šta da kažem jer je ono slično mnogim drugim preparatima koje sam koristila, a kada je u pitanju podmlađujući uticaj koenzima Q10....mogu samo da primetim da je malo verovatno da će on biti primetan čak i posle dugotrajne upotrebe pilinga.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...