петак, 5. јануар 2018.

HADA LABO anti-aging maska za lice

Japanski brend HADA LABO se već neko vreme prodaje u DM-u ali sam se ja tek ovih dana susrela sa njim. Naime, kupila sam anti-aging masku za jednokratnu upotrebu i... evo mojih utisaka o njoj.
Maska je u obliku maramice koja je natopljena hijaluronskom kiselinom za optimalnu hidrataciju, retinolom za blagi piling i bolju elastičnost kože, kolagenom za ublažavanje bora, sojinim proteinima za čvršću kožu, vitaminom E i glicerinom za negu i zaštitu kože i predstavlja pravu stvar za osveženje lica. Ona se koristi tako što se nanese na prethodno očišćeno lice na kome stoji oko 15 minuta da bi se posle toga uklonila (ukoliko postoje ostaci maske oni se nežno umasiraju u kožu). Nakon toga se može upotrebiti uobičajena krema mada ja to nisam učinila - pustila sam da koža slobodno diše.
Priznajem da bez obzira na reklamu nisam očekivala neki naročiti efekat, ali... moja koža je 48h posle upotrebe maske bila meka i glatka i izgledala je mnogo, mnogo svežije i zategnutije nego obično. 
Ipak, da bi maska pokazala prave efekte potrebno je koristiti je jednom ili više puta nedeljno u dužem vremenskom periodu.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...