недеља, 8. новембар 2020.

NOVO! NIVEA Q10 ENERGY SERUM sa koenzimom Q10 i vitaminima C i E

 


Toliko smo okupirani reklamama u kojima se obećava zategnuta i podmlađena koža da prosto ne znamo šta da odaberemo. Nažalost, u većini slučajeva, ako slepo slušamo takve priče, obično možemo samo da se razočaramo. Tako sam i ja mislila kada sam čula za Niveinu inovaciju - liniju proizvoda sa koenzimom Q10 i vitaminima C i E. 

Kako proizvođač tvrdi ova linija učvršćuje kožu i čini je blistavom. U sadržaju se nalaze tri antioksidansa: koenzim Q10 (za stimulisanje proizvodnje kolagena) i vitamini E (za usporavanje starenja kože) i C (za izbeljivanje tena, izglađivanje bora i obnavljanje sjaja kože). Uz to, prisutni su  i prirodni ekstrakt pomorandže (sa protivupalnim delovanjem) i hijaluronska kiselina (za optimalnu hidrataciju).

Ja trenutno koristim samo serum iz Niveine linije Q10 Energy. On, pored osnovnih sastojaka, sadrži i perle za negu koje uklanjaju znake umora i ujednačavaju ten. Njegova lagana formula voćnog mirisa aktivira se pritiskom pumpice kako bi se razbile perle i pomešali sastojci (nanošenje je nakon čišćenja kože lica a pre odgovarajuće dnevne nege). 

Iako Nivea obećava da već za dve nedelje serum učvršćuje kožu i vraća joj blistavost, posle sedam dana korišćenja mogu da kažem da moj ten zaista izgleda ujednačenije iako flekice nastale kao posledica sunčanja i dalje stoje (možda su za nijansu slabije, mada...ništa značajno) dok koža izgleda odmorno i zdravije. Kakvi će biti efekti korišćenja posle potrošene cele bočice ostaje da se vidi iako sam u suštini zadovoljna trenutnim rezultatima.

Na kraju moram da dodam da je preparat dermatološki testiran mada je oprez neophodan, posebno u slučaju osetljive kože. Naime, ja sam prva dva dana korišćenja imala manje iritacije (crvenilo, peckanje...) ali su one vremenom prestale - tako je bilo u mom slučaju a hoće li isto biti i kod drugih - ne znam.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...