недеља, 29. новембар 2020.

Mesečeva dijeta - pun Mesec 30.novembra 2020.

 


Sasvim je izvesno da će moj novogodišnji doček biti u kućnoj atmosferi. Naravno, to ne znači da treba da bude propraćen viškom kilograma. 

Priznajem da već dugo vremena koristim autofagiju kao metod za skidanje kilograma ali....zbog straha od infekcije virusom ne idem u teretanu i postala sam toliko troma da se plašim da će mi neaktivnost doprineti gojaznosti. 

Najdraže mi je kada je Mesečeva mena vikendom jer onda mogu lagano da gladujem i "odmaram" se u kući. Nažalost, sutra  30.novembra 2020. je ponedeljak a  od 10h 30min počinje delovanje punog Meseca pa bi narednih 24h trebalo da se provede bez hrane kako bi se sprečilo delovanje enzima koji pogoduju taloženju masti. Pošto sumnjam da ću to ispoštovati u potpunosti ujutru ću skuvati 200gr pirinča i začiniti ga ljutom paprikom, biberom i đumbirom (ukus nije baš najprijatniji ali uspešno zavarava osećaj gladi i dodatno potstiče metabolizam). 

Ipak, čak i ako i ne uspem da skinem par kilograma bar ću organizam očistiti od toksina koji su se nakupili u njemu i...bolje ću se osećati.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...