недеља, 22. новембар 2020.

OLAZ ProVital noćna krema protiv bora

 

Iako se brend OLAZ više ne može  naći u Srbiji ja sam uspela da dođem do njega (kremu mi je kupio sestrić u Nemačkoj).
 Malo je reći da sam oduševljena  noćnom kremom koja je namenjena starijoj koži. Ona ima bogatu teksturu koja u sebi , između ostalog, sadrži: retinol (za ublažavanje sitnih bora), vitamin E (antioksidans), pantenol (za omekšavanje kože), beta karoten (antioksidans), lecitin (za sprečavanje isušivanja kože) i dimetikon (silikon zadužen za glatku kožu).
Kada sam prvi put nanela kremu moja, inače suva i osetljiva koža, izgledala je kao da na sebi ima neki masni film koji se na sreću upio nakon sat vremena a sutradan ujutru lice je izgledalo ne samo sveže i odmorno već i vidno mekše. 
Nakon sedam dana upotrebe mogu da kažem da krema prija mojoj koži. O eliminaciji bora koje su zaista minimalne i potpunoj regeneraciji kože ću pričati kad potrošim celu teglicu kreme. Trenutno mi je najvažnije da moje lice izgleda sjajno i zdravo i da uz to nema nikakvih negativnih propratnih efekata upotrebe.... a za ostalo ćemo lako.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...