среда, 3. јун 2020.

The Body Shop - Vitamin C Glow Revealing Liquid Peel

Dobro je poznato da je vitamin C moćan antioksidans koji neutrališe slobodne radikale odgovorne za prevremeno starenje kože. Uz to, on je neophodan za proizvodnju kolagena i umanjenje i eliminaciju hiperpigmentacija. Zbog toga mi je i bio interesantan piling brenda The Body Shop koji efikasno uklanja nečistoće na koži.
 Njegova transformišuća gel-to-peel tehnologija hvata i otklanja nečistoće i mrtve ćelije kože i stvara najbolju podlogu za delovanje ostalih preparata. Koristi se tako što se nanese na čistu suvu kožu (nakon upotrebe mleka za čišćenje ili micelarne vode). Nakon toga sledi dvadesetak sekundi lagane masaže dok ostaci pilinga ne budu vidljivi i izdvojeni. Sve se završava temeljnim umivanjem lica. 
Proizvođač savetuje upotrebu pilinga dva do tri puta nedeljno ali ja sa (pre)suvom kožom to radim na svakih desetak dana i mogu da kažem da sam zadovoljna jer uspevam da stvarno očistim kožu. Istina je da o nekom izbeljujućem efektu nema govora, ali... dovoljno sam realna i ne očekujem čuda.
PS. Jedan od sastojaka pilinga je i med koji sprečava dodatno isušivanje i pomaže da  koža ostane hidrirana.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...