среда, 4. март 2020.

ALVERDE noćna maska za lice

Da ne bih rizikovala sa noćnim maskama skupih brendova odlučila sam prvo da isprobam proizvod brenda ALVERDE koji propagira prirodnu kozmetiku bez sintetičkih mirisa, boja i konzervansa, kao i sastojaka na bazi mineralnih ulja.
U sastavu maske se izdvajaju vitamin E (antioksidans), Aloe Vera (za optimalnu hidrataciju), cink (sa protivupalnim delovanjem) i bademovo (za omekšavanje kože) i suncokretovo ulje (za zaštitu kože od isušivanja), kao i ulje iz semenki grožđa (za bolju hidrataciju) i ulje iz smeđih algi (za elastičnost kože).
Maska se nakon večernjeg čišćenja kože nanese na lice u tankom sloju i ostavi da deluje preko noći da bi se ujutru sprala vodom. 
Ipak, moram da napomenem da bez obzira da li se maska nanese u tanjem ili u debljem sloju ona se u potpunosti ne upija već ostaje pomalo lepljiva i vidna (izgleda kao žućkasti film na koži) sve dok se ne spere - rezultati nakon toga nadoknađuju "noćne neprijatnosti" (kao što su tragovi na posteljini) jer koža omekšava i ima zdraviji izgled.
Na kraju ću samo da dodam da bez obzira na benefite koje ova noćna maska pruža ja je neću ponovo kupiti ni koristiti jer me nervira njena lepljivost, ali... to je moje subjektivno mišljenje.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...