недеља, 8. март 2020.

Mesečeva dijeta - pun Mesec 9.marta 2020.

     U ponedeljak, 9.marta 2020. u 18h 48min počinje Mesečeva mena - pun Mesec. To predstavlja priliku da svi oni koji upražnjavaju Mesečevu dijetu iskoriste još jednu mogućnost kako bi korigovali svoju težinu ili bar sprečili da se suvišni kilogrami i dalje gomilaju. Naime, tokom svake Mesečeve mene dolazi do povećanja aktivnosti enzima koji kontrolišu taloženje masti pa se često dešava da bez obzira što nismo konzumirali neku kaloričnu hranu - dobijemo na težini. 
Pravila propisuju da se tokom 24h od početka mene ne uzima nikakva hrana, kao i da se koristi povećana količina vode (preko 2 litra). 
Ja nisam toliko rigorozna u poštovanju toga pa znam da tokom trajanja mene "zgrešim" sa laganom čorbom od povrća. Takođe, trudim se da koristim što više tečnosti i to ne samo vode, već i čajeva, posebno onih koji pomažu izbacivanju suvišne tečnosti iz tela (kao što su breza, peršun, zeleni čaj...).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...