уторак, 7. новембар 2017.

Yves de Sistelle - Joli rêve EDP&body lotion

Yves de Sistelle je francuski brend osnovan 2010.godine. Nažalost, nepoznat je u Srbiji bez obzira na kvalitet koji ga u Evropi izdvaja od mnogo poznatijih. S obzirom da svi moji prijatelji znaju koliko volim nove parfeme, ovih dana sam od Jasmine iz Nemačke dobila parfemski set ovog brenda - Joli rêve čiji miris predstavlja mešavinu bergamota, mandarine, narandže, gardenije, limuna, jasmina, božura, kruške, dinje, mošusa i ambera. U stvari, ova mešavina voća i cveća me podseća na bombone koje sam obožavala u detinjstvu i stvarno mi se dopada.



Parfem je prilično dugotrajan (oko 5 sati i to intenzivno) i, verovatno zato što je u pitanju nova mirisna nota na ovim prostorima, primećen je čim sam ga prvi put nanela.







Pored zanimljivog mirisa (prisutnog nakon upotrebe oko tri-četiri sata) losion sadrži i šea buter koji hrani i neguje kožu, čineći je svilenkastom i mekom. 




Šta još da kažem osim da se posle nanošenja parfema i losiona osećam kao u nekom lepom snu (što Joli rêve i znači).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...