уторак, 21. новембар 2017.

CHARCOAL maska za čišćenje i detoksikaciju kože lica

Iako dobro znam da imam probleme ako odlučim da upotrebljavam neke suhomesnate proizvode ja ne mogu uvek da se suzdržim pa sam tako pre neki dan ponovo (po ko zna koji put) uspela da napravim haos na licu (akne, iritacije....).
Zbog toga sam odlučila da pokušam da malo smirim kožu i izbor je pao na masku za detoksikaciju i čišćenje kože (proizvedenu u Koreji). Ona je namenjena za jednokratnu upotrebu i u sebi sadrži aktivni ugalj (za dubinsko čišćenje kože), ekstrakte soje (za bolju hidrataciju), pirinča (za omekšavanje kože), susama (sa hranljivim dejstvom) i zelenog čaja (za detoksikaciju), hamamelis (za umirivanje iritacija), hidrolizovani kolagen (za čvršću kožu), alantoin (sa regenerišućim delovanjem) i vitamin E (antioksidans).
Maska se nanosi na lice posle temeljnog čišćenja i na njemu drži od 15 do 20 minuta (ja sam delovanje produžila na pola sata). Kada se maska ukloni može se naneti krema ali ja to nisam učinila. Pustila sam da koža "diše" i... već posle sat vremena iritacije su prosto nestale a akne su se smanjile. Uz to, koža je dobila svetliji ton i izgledala je zdravo.
Naravno, ništa nije čudotvorno, pa ni ova maska. Ipak, ona može dosta da pomogne kao SOS tretman (moj slučaj) ili prosto kao sredstvo za čišćenje i detoksikaciju kože. Pa kome je potrebno i ko želi da nešto dobro učini za svoju kožu...

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...