субота, 25. новембар 2017.

Alverde kremasto-uljani losion za telo sa jasminom i susamom

Pošto su krenuli hladniji dani osetila sam potrebu da lagane letnje kreme za telo zamenim nečim bogatijim. Izbor je pao na Alverde losion sa organskim jasminom i organskim susamom.
Ovaj losion lagane i uljaste teksture ima prijatan i malo čudan (za moj ukus) miris. U njegovom sadržaju se nalaze sojino ulje za regeneraciju i aktiviranje ćelija kože, glicerin za bolju hidrataciju, ricinusovo ulje sa antimikrobnim i hidratantnim delovanjem, ulje moringe (bogato vitaminima A, C i E) sa antiseptičkim uticajem, ekstrakt jasmina za ishranu kože, susamovo ulje sa anti-age dejstvom, ulje kajsije (vitamini A, E i B17) sa antibakterijskim delovanjem, bademovo ulje za ishranu i omekšavanje kože, babasu ulje za negu suve i isušene kože, suncokretovo ulje za regeneraciju ćelija kože i vitamin E (antioksidans).
Losion koristim već mesec dana i pošto je namenjen osobama sa veoma suvom kožom (kao što je moja) mogu da kažem da joj on pruža negu i dugotrajnu hidrataciju i čini da ostane meka i elastična. 
Mada sam ljubitelj gustih tekstura kao što su buteri zadovoljna sam losionom, tj.njegovim delovanjem, ali što se tiče mirisa....mogao bi da bude malo drugačiji da bi bio po mom ukusu. Ipak, važno je da mi se koža više ne peruta a uz to nema naznaka da bi ponovo moglo doći do njenog neprijatnog zatezanja.
Kao i kod ostalih Alverde proizvoda sastojci su iz strogo kontrolisane organske proizvodnje i u sadržaju nemaju sintetičkih mirisa i konzervansa.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...