петак, 12. мај 2017.

Novo! Nivea losion za telo sa arganovim uljem i mirisom ruže

Nivea je pre izvesnog vremena izbacila na tržište tri losiona za negu tela:

LOSION SA MIRISOM VANILE I BADEMOVIM ULJEM

LOSION SA MIRISOM RUŽE I ARGANOVIM ULJEM

LOSION SA MIRISOM CVETA TREŠNJE I JOJOBA ULJEM

Meni lično se najviše dopao losion sa mirisom ruže (Lilly, 200ml, 309 dinara). U pitanju je preparat u čijem je sadržaju primarno arganovo ulje puno vitamina E (antioksidanta), esencijalnih masnih kiselina (za hidrataciju i jačanje kože), skvalena (za smirivanje iritirane kože) i polifenola (sa regenerativnim dejstvom).
Iako je arganovo ulje glavni sastojak losiona on i pored bogate teksture uopšte ne ostavlja masni trag na koži - upija se skoro odmah posle nanošenja i kožu ostavlja glatkom i mirisnom.
Istina je da sam losion koristila samo par puta ali mogu da kažem da je pozitivno delovao na moju suvu kožu a uz to je (što mi se posebno dopada) ostavio miris na njoj duže nego što je to uobičajeno za proizvode za negu tela (oko tri sata).
Na kraju moram još da dodam da se u sadržaju losiona nalaze i Geraniol, Linalool, kao i sulfati (sastojci koji mogu delovati iritirajuće na osetljivu kožu).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...