недеља, 14. мај 2017.

Akademija Sa-Sha u Šapcu - Japanska metoda iscrtavanja obrva (dopunjen post)

U vreme kada su tanke obrve bile u trendu ja sam se trudila da ih što bolje oblikujem, tj.da ih što više isčupam i... što sam ih više čupala one su brže rasle i to sve dok se njihov prirodni oblik nije polako izgubio. Posledice su ostale trajne i meni su postale neophodne olovke i senke za "crtanje" obrva. Iako će neko reći da se radi o praktičnim pomagalima često mi se dešavalo da u žurbi umesto lepih obrva napravim neprirodno široke ili asimetrične.

Za prvo rešenje mog problema sam davno čula. U pitanju je bilo tetoviranje obrva, ali.... jedna moja prijateljica je to uradila i posle izvesnog vremena.... obrve su postale teget (baš grozno). Potom je bila aktuelna trajna šminka (ubacivanje pigmenta u drugi sloj kože), ali.... u slučajevima kada se radilo o pigmentima lošeg kvaliteta boja se prosto "razlivala".
Treći i trenutno najbolji izbor je japanska metoda iscrtavanja obrva kojom se postiže skoro prirodan izgled. Radi se o polutrajnoj šminki gde se dlačice ne čupaju već se samo iscrtavaju (ne menja se prirodni oblik obrva). 
U Beogradu postoji bezbroj mesta gde se ovom metodom obrve mogu popraviti i ulepšati, ali u Šapcu je situacija drugačija. Zbog toga sam se obradovala kada sam čula da u Akademiju Sa-Sha dolazi Ivana Ivković - majstor za japansko iscrtavanje obrva. Naravno, odmah sam se odlučila da proverim da li su sve lepe priče tačne mada sam se pomalo plašila jer sam čula i da je tretman prilično bolan. 
Sve započinje sa iscrtavanjem probnog oblika obrva olovkom a zatim se bira boja prema boji tena i boji prirodnih dlačica. Nakon toga, na specijalni instrument se pričvršćuje mikro sečivo kojim se iscrtava dlačica po dlačica kako bi obrve izgledale prirodno. Unos pigmenta u kožu je prilično plitak i nema krvarenja ni otečenosti (u slučaju preosetljivosti nanosi se krema koja ublažava bol pa čitav postupak prati samo osećaj neprijatnosti - bar je tako bilo u mom slučaju). 
Kad prođu tri sedmice od tretmana radi se korekcija (naravno, ukoliko je potrebno docrtati još koju dlačicu) a efekti mogu trajati i do dve godine (zavisno od tipa kože, izlaganja sunčevim zracima, kremama sa vitaminom C ili retinolom...). 
Posle prvog tretmana sam bila zaista zadovoljna. Dobila sam savet da naredna tri dana moram intenzivno negovati obrve sa pantenolom ili vazelinom a potom pustiti da priroda odradi svoje. 

Evo, prošlo je skoro mesec dana i ja sam danas imala konačnu korekciju obrva. Sada sam mirna jedan duži vremenski period - u svakom trenutku izgledaću uredno i lepo, bez straha da će mi se obrve "pokvariti".
Uostalom, šta još da kažem o japanskoj metodi iscrtavanja obrva. Dovoljno je da pogledate moje fotografije pre i posle i da odmah odete u Akademiju Sa-Sha i zakažete termin za sebe.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...