уторак, 16. мај 2017.

CAUDALIE fresh fragrance Rose De Vigne & Fleur De Vigne

Caudalie je francuski brend čija je osnovna sirovina grožđe. Iako je uglavnom usmeren na rešavanje problema kože, u svom asortimanu ima i parfem Divine, kao i četiri osvežavajuće mirisne vode (Fleur De Vigne, The Des Vignes, Rose De Vigne i Figue De Vigne).
Kada sam pre neki dan u jednoj apoteci u Šapcu videla akciju u kojoj su cene Caudalie proizvoda umanjene za 20%, a uz to se uz jednu mirisnu vodu dobija još jedna gratis nisam mogla da odolim kupovini (2.340 dinara).  
Moj izbor su bile Rose De Vigne (ruža, rabrabara, mošus) i Fleur De Vigne (cvet grožđa, grejp, mandarina, kedar).
Iako su u pitanju mirisne vode koje u sebi ne sadrže neki veliki procenat parfema moram priznati da su dugotrajnije nego što sam očekivala (traju čak do tri sata i to intenzivno).
Želim da dodam i činjenicu da ove mirisne vode nisu fototoksične i mogu se upotrebljavati i tokom letnjih dana, bez straha da će izazvati iritacije na koži (bar tako tvrdi proizvođač).
Šta još da kažem osim da mi je žao što u trenutku kupovine nisam imala više novca da napravim svoju kolekciju Caudalie mirisnih voda.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...