среда, 4. јануар 2017.

Natura Siberica Black Night Cream



Natura Siberica je brend koji je razvio kozmetičke proizvode na bazi divljih, ručno branih biljaka i lekovitih trava Sibira, a čistoću svojih formula je potvrdio sertifikatima ekološke i biološke kozmetike ECOCERT1 i ICEA2.





Noćna krema sa crnim kavijarom (DM, 50ml, 1.829 dinara) je deo linije Fresh Spa i osmišljena je da prati noćni ritam kože obezbeđujući vidljive efekte borbe protiv starenja. Ona hidrira, revitalizuje i hrani kožu vraćajući joj elastičnost i prirodan sjaj, a takođe i usporava promene koje su posledica starenja.


Tekstura kreme je gusta, bledo zelene boje i osvežavajućeg mirisa. Lako se razmazuje i brzo upija.
Od sastojaka možemo izdvojiti ekstrakt crnog kavijara (za pospešivanje obnavljanja kože i aktiviranje proizvodnje kolagena i elastina), ulje organske Oblepikhe (za dubinsku ishranu kože), hijaluronsku kiselinu (za optimalno hidriranu kožu), šea buter (za ishranu kože), ulje sibirskog kedra (za ublažavanje iritacija na koži) i Sorbus Siberica ekstrakt (za usporavanje starenja kože).
Ja sam u prvi mah kremu koristila samostalno tokom večernje nege i nisam imala neke značajnije efekte - iako mi je koža bila malo zaglađenija i dalje je bila suva i imala sam osećaj neprijatnog zatezanja. Tek kada sam počela da je kombinujem sa Perfecta noćnom maskom rezultati su bili mnogo bolji - koža je postala zaista hidrirana i izgledala osveženo i zdravo.
Tri sedmice upotrebe nisu neki period koji bi mogao da pokaže spektakularne efekte tako da ću svoj konačni sud o ovoj Natura Siberica kremi doneti tek kada potrošim njeno celo pakovanje. Do tada, biću zadovoljna što nemam neprijatne efekte (kao što su iritacije) i što se stanje kože lagano popravlja (iako bih ja volela da to bude ekspresno).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...