субота, 21. јануар 2017.

Balea Q10 maska za zahtevnu kožu

Iako bi možda trebalo da se "vežem" za neku određenu masku koja bi efikasno pomagala mojoj suvoj i osetljivoj koži, ja često volim da probam nešto novo. Tako sam prilikom zadnje posete DM-u kupila i ovu masku za zahtevnu kožu (2x8ml, 79 dinara).
U pitanju je preparat koji sadrži koenzim Q10 (antioksidant - važan za zaštitu i regeneraciju kože), glicerin (sa hidrirajućim delovanjem), suncokretovo ulje (za obnavljanje kože), bademovo ulje (sa protivupalnim dejstvom), šea buter (za ishranu i negu), ulje noćurka (za bolju elastičnost kože), pantenol (za regeneraciju), alantoin (sa protivupalnim delovanjem), kofein (za bolju cirkulaciju), vitamin E (antioksidant) i ekstrakt akai bobica (za čvršću kožu).
Po proizvođaču maska neguje kožu, regeneriše je i daje joj elastičnost, a moje iskustvo kaže da ona, pre svega, osvežava umornu kožu dajući joj pri tome zdrav sjaj.
Inače, ova maska guste teksture i osvežavajućeg citrusnog mirisa, nanosi se na čisto lice na kome deluje 10 do 15 minuta da bi se potom ostatak maske uklonio kozmetičkom maramicom.
Ja maske obično nanosim tokom večernje nege umesto kreme. Tako sam uradila i sa ovom Balea maskom, a ujutru... moja koža je izgledala prosto preporođeno - bila je mekša i blistavija. Sasvim dovoljno, zar ne?

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...