четвртак, 8. децембар 2016.

Perfecta Sleep mask

Pošto hladno vreme nepovoljno utiče na moju suvu kožu trudim se da što više vodim računa šta nanosim na nju. Zbog toga sam i pokušala da Perfecta noćnom maskom (maskom koja zamenjuje noćnu kremu) učinim nešto za svoj dobar izgled (DM, 50ml, 279 dinara).
Maska se prodaje u praktičnom pakovanju (sa zatvaračem) koje je dovoljno za deset upotreba. Koristi se (povremeno - dva do tri puta sedmično) umesto noćne kreme, a u njenom sadržaju se izdvajaju: glicerin (za bolju hidrataciju), šea buter (za intenzivnu ishranu kože), hijaluronska kiselina (za postizanje optimalne hidratacije) i ekstrakt baobaba (za umanjenje bora, kao i za očuvanje elastičnosti kože).
Tekstura je lagana (sličnija losionu negu kremi) dok je miris neutralan - lako se razmazuje i brzo upija.
Ja sam samo jednom upotrebila masku i mogu da kažem da sam oduševljena njenim delovanjem. Sinoć sam je u debljem sloju nanela na čistu kožu (uz blagu masažu), a jutros - moja koža je bila prosto preporođena (hidrirana i sa vizuelnim umanjenjem bora).
Nastaviću da koristim masku svako drugo veče i nadam se da ću posle izvesnog vremena imati i dugotrajne rezultate.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...