петак, 10. јул 2020.

The Body Shop Banana Truly Nourishing Shampoo + Banana Truly Nourishing Hair Mask

Poznato je da banana ima čudotvornu moć na kosi jer može pomoći da vlasi brže rastu, da se spreči njihovo isušivanje  i da im se pruži dodatni sjaj i blistavost. 
Postoji mnogo maski koje u sebi sadrže bananu (magnezijum, kalijum, kalcijum, fosfor, gvožđe, mangan, bakar, cink i fluor) ali pošto sam ja lenja odlučila sam da kupim proizvode koji u svom sastavu imaju ovo voće.
Odlučila sam se za šampon (za nežno čišćenje vlasi) i masku (za ishranu i sjaj kose) brenda The Body Shop - oba proizvoda bez silikona i mineralnih ulja.
Ono što karakteriše i šampon i masku je gusta tekstura i izražen miris banane, a dejstvo...
Priznajem da je kosa nakon korišćenja oba proizvoda lagana i meka, ali...što se tiče intenzivne ishrane vlasi...postoji problem, bar kod mene. Da li je u pitanju to što mi je kosa previše suva ili se radi o nečem drugom, ne znam.. samo, kada sam pre neki dan išla na šišanje, frizerka me je pitala zbog čega su mi vlasi toliko isušene. 
Posle ovoga mogu samo da zaključim da izraženo dejstvo šampona i maske sigurno postoji na nečijoj (manje) suvoj kosi dok meni očigledno trebaju neki intenzivniji preparati.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...