среда, 1. јул 2020.

EVELINE Prestige 24K Snail&Caviar krema za zrelu i osetljivu kožu

U toku dana bez obzira na godišnje doba moram da koristim kremu sa visokim SPF tako da mi ostaje noć da probam neke nove stvari. Jedan od mojih noviteta je i EVELINE krema sa filtratom puževe sluzi (sa dejstvom na obnavljanje kože), manuka medom (antioksidant), uljem kamelije (za zaglađivanje kože), 24-karatnim zlatom (sa regenerišućim uticajem) i kavijarom (za prirodni lifting), kao i neuropeptidima (za opuštanje mišića lica). 
Krema je bogate teksture i prijatnog mirisa. Lako se razmazuje i brzo upija. A njeno dejstvo (proizvođač obećava izglađene bore i revitalizovanu kožu)....?
Moram priznati da nisam očekivala neko čudo tako da se nisam ni razočarala jer je dejstvo na moju zrelu i osetljivu kožu bilo poput neke kvalitetne hidratantne kreme (naravno, bez ikakvih znakova iritacije). 
Bora nemam mnogo tako da ne mogu ništa da kažem o njihovom zaglađivanju. 
Pored toga, priča o regeneraciji kože će malo sačekati (kremu koristim nešto više od mesec dana)...ali...ujutru kad se probudim moja koža je meka i izgleda zdravo - to mi je trenutno dovoljno.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...