уторак, 12. мај 2020.

METHODE JEANNE PIAUBERT TINTED PERFECTING CARE 6IN1 SPF20 kao zamena za puder

Već neko vreme mi se dešava da bez obzira koji puder počnem da koristim rezultat nikad nije za pohvalu (ili su nesavršenosti izražene  ili lice izgleda kao da imam masku na njemu ili su bore primetne). Zbog toga sam odlučila da poslušam savet nekih mojih prijateljica i kupim BB kremu. 
Pošto je u Jasminu trenutno akcija u kojoj se proizvodi Methode Jeanne Piaubert nalaze na popustu (40% manje cene) moj izbor je bio krema ovog francuskog brenda. Radi se o preparatu koji prekriva crvenilo i akne, hidrira kožu, umanjuje vidljivost pora, štiti kožu od UV zraka a ten čini glatkim i blistavim.
U sastavu kreme se mogu izdvojiti susamovo (za negu suve i osetljive kože) i suncokretovo ulje (sa protivupalnim delovanjem), vitamin E (antioksidans), ekstrakt jabuke (za regeneraciju kože) i retinol (sa anti-age dejstvom).
Krema je guste teksture ali se i pored toga lako razmazuje i na licu deluje prirodno (nijansa Light Medium odgovara mom tenu jer mu je najsličnija). 
Nakon nanošenja kreme koža izgleda glatko i blistavo dok su sve nesavršenosti skoro neprimetne pa mogu da kažem da je u pitanju dobra zamena za puder. 
Jedinu zamerku imam na potrebu za dodatnim čišćenjem kože (nije dovoljan uobičajeni preparat/kao što je mleko za skidanje šminke/ već se mora upotrebiti i micelarna voda i tonik)... ali... ništa nije savršeno, zar ne?

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...