уторак, 14. април 2020.

NAJ OLEARI Hydra Nude korektor 02

Činjenica je da što godine više odmiču potreba za jakom šminkom je sve manja tako da je meni uglavnom dovoljan korektor da prikrije nedostatke, sjaj ili lagani ruž za usne i maskara.
Trenutno koristim preparat italijanskog brenda Naj Oleari koji se u Srbiji može naći samo u Jasmin parfimerijama. U pitanju je korektor lagane teksture koji se brine da krajnji rezultat ostane prirodan. Formula je tečna i dugotrajna (postojana čak do osam sati) i ne sadrži paraben. Od sastojaka treba spomenuti čestice hijaluronske kiseline koje izglađuju i hidriraju i dijamantske mikro čestice mekog fokusa za izglađivanje i posvetljivanje.
Ukoliko se želi prirodniji efekat korektor se nanosi pre podloge ali ako je potrebno veće prikrivanje onda nakon nje.
Iako mi je koža svetla ja sam se odlučila za nijansu 02 koja bolje odgovara mom tenu (bar tako mislim). 
Korektor nanosim na kritična mesta ali je on dovoljno lagan i potrebno je da ga samo malo razmažem i prekrijem skoro celo lice koje dobija efekat savršene kože.
PS. Još samo da dodam da se preparat ne "zavlači" u bore i tako ih čini još uočljivijim. 

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...