среда, 23. октобар 2019.

CIEN - kozmetika iz LIDL-a

Nemam običaj da koristim jeftinu kozmetiku ali...činjenica da je LIDL-ov brend CIEN i nakon godinu dana nov na našem tržištu postala je izazov za mene pa sam odlučila da isprobam mleko za čišćenje lica i kremu za ruke.
Mleko za čišćenje lica je namenjeno svim tipovima kože i u sebi sadrži ulje koštica breskve (sa hidrirajućim i hranljivim svojstvom), alantoin (sa umirujućim dejstvom) i ekstrakt cveta lotosa (za regulaciju pH balansa kože), kao i glicerin (sa hidrirajućim delovanjem). 
Tekstura je gusta i više sliči kremi nego mleku dok je miris neutralan (potseća me na mleka za čišćenje lica koje je moja majka kupovala u apoteci).
Što se tiče delovanja mogu da kažem da mleko odgovara svojoj nameni (na licu je dejstvo sasvim dobro). Ja sam ga koristila (pre micelarne vode) čak i za uklanjanje šminke oko očiju pa i pored toga što u toj regiji nije sve očišćeno kako treba nije bilo nikakvih iritacija.
Krema za ruke je sa glicerinom (sa hidrirajućim uticajem), vitaminom E (antioksidans), pčelinjim voskom (zaštitna komponenta) i koenzimom Q10 (sa anti-age dejstvom), kao i dimetikonom (silikon koji čini da koža izgleda glatko). Naravno, tu je i zaštitni faktor (SPF 10) koji predstavlja odbranu od negativnog dejstva sunčevih zraka.
Tekstura je gusta ali se i pored toga lako razmazuje i brzo upija dok je miris blag i cvetni.
Delovanje je u skladu sa obećanjem proizvođača - krema vlaži i hrani kožu a takođe je i štiti od spoljašnjih uticaja. O anti-age dejstvu neću govoriti jer je za prave efekte potrebna višemesečna upotreba.
Na kraju mogu da zaključim da oba proizvoda, iako previše "obična" ispunjavaju svoju svrhu i mogu da se koriste bez obzira što nije u pitanju neki skuplji i poznatiji brend.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...