понедељак, 22. јул 2019.

Novo u DM-u! HERBAL ESSENCES šampon sa arganovim uljem

Kada sam u DM-u videla novitete tj. HERBAL ESSENCES proizvode za kosu odmah sam odlučila da kupim šampon (ionako mi je stari bio pri kraju). Naravno, ne samo zato što sam želela da utvrdim o kakvom se šamponu radi već i zbog činjenice da sadrži čak 90% prirodnih sastojaka, kao i PURE tehnologiju koja je osmišljena da neutralizuje i ukloni naslage slobodnih radikala koji doprinose beživotnom izgledu kose.
Uz sve to, šampon sa arganovim uljem (400ml, akcijska cena tokom jula 615 dinara) u sebi pored ovog ulja (odgovornog za ishranu, elastičnost i sjaj kose) sadrži i Aloe Vera (za optimalnu hidrataciju) i glicerin (sa takođe, hidrirajućim efektom), kao i dimetikon (silikon topiv u vodi - važan za glatku kosu).
Neko bi posle nabrojanih sastojaka rekao da se radi o fantastičnom proizvodu koji, istina, omekšava kosu, daje joj sjaj i čini da vlasi izgledaju svilenkasto, ali....u šamponu se nalaze i sulfati koji  mogu da imaju iritirajući uticaj na kožu glave pa.... pošto je to inače moj problem... već par sati nakon pranja kose šamponom krenule su iritacije tj.svrab kože glave.
Na kraju mogu samo da zaključim da je šampon zaista efektan u delovanju na kosu ali.... ako se radi o nekom ko ima osetljivu kožu glave i kome smetaju sulfati... onda je bolje izbegavati ga.
PS. U šamponu nema parabena ni veštačkih boja.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...