уторак, 9. јул 2019.

MBeauty vitaminska biljna maska

Svi toliko hvale korejsku kozmetiku pa sam rešila da probam ono što mi je trenutno dostupno. Radi se o MBeauty vitaminskoj maski koja kožu čini sjajnijom a pošto je ona natopljena rastvorom u kome su vitamin E (antioksidans), glicerin (sa hidrirajućim dejstvom) i ekstrakti maline (sa anti-age uticajem), ruzmarina (sa tonizirajućim efektom), gorke pomorandže (za jačanje ćelija kože), zelenog čaja (antioksidans), Aloe Vera (za optimalnu hidrataciju) i bergamota (sa osvežavajućim delovanjem) to nije nimalo čudno.
Maska se nanosi na očišćeno lice i drži na njemu dvadesetak minuta a kada se skine, ostatak seruma se utrlja u kožu. A delovanje....?
Moja koža je osetljiva tako da sam, moram priznati, imala strah zbog mogućnosti da se pojavi iritacija, ali... nije bilo nikakvih neprijatnih efekata. 
Nažalost, uz neprijatne efekte su izostali i oni koje sam očekivala (sjajna i osvežena koža). Naime, koža mi je nakon upotrebe maske bila neznatno mekša i hidrirana i tu se sve završava. Ne znam da li je potrebno (a možda i jeste) da se maska konstantno koristi duži period i to bar dva puta sedmično ili je moja koža "neosetljiva" na delovanje sastojaka... ali jedno sigurno znam - ovu masku neću više nikada kupiti.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...