среда, 2. јануар 2019.

The Ordinary Alpha Arbutin 2%+HA serum za izbeljivanje kože

Ma koliko se trudila da zaštitim kožu kremama sa visokim SPF i dalje imam problema sa pojavom fleka. Tako je bilo i prošle godine kada sam uspela da "napravim" nove fleke na licu.
Slučajno sam čula da se u Metropolitenu može naći efikasan preparat za ovaj problem i naravno ... kupila sam ga.
Radi se o serumu koji u sebi sadrži alfa-arbutin u koncentraciji od 2% (efikasan u borbi protiv fleka i hiperpigmentacija) i hijaluronsku (za optimalnu hidrataciju) i mlečnu kiselinu (za blagi piling).
Serum se koristi tako što se nekoliko kapi preparata nanese ujutru i uveče pre upotrebe odgovarajuće kreme (tokom dana krema mora imati i visok SPF zbog novonastale osetljivosti kože na delovanje sunčevih zraka).
Inače, ja imam suvu kožu i moram da zaista mnogo vodim računa o njoj. Priznajem da sam se plašila reakcije na dejstvo seruma, ali... koristim ga već dve nedelje bez ikakvih neprijatnosti. Za sada samo primećujem da mi je koža postala primetno glatka. Što se tiče eliminacije fleka još uvek nema nekih rezultata mada bi, sudeći po sastavu, trebalo da budu evidentni, ali ću o tome pričati kada potrošim celo pakovanje preparata.
Na kraju samo da dodam da je The Ordinary kanadski brend koji je zasnovan na kombinaciji delotvornih aktivnih supstanci u jednostavnim formulama. Takođe, on je poznat i po pristupačnoj ceni proizvoda (na primer - ovaj serum košta samo 1.125 dinara).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...