уторак, 29. јануар 2019.

The Ordinary Retinol 1% + Squalane

Iako nisam bila baš zadovoljna sa serumom za izbeljivanje kože brenda The Ordinary kupila sam rastvor sa retinolom (1%) i skvalenom i mogu da kažem da se radi o jednom od retkih preparata koji mi u potpunosti odgovara.
Sadržaj čine retinol (za ubrzavanje metabolizma ćelija kože i bolju proizvodnju kolagena), skvalen (za omekšavanje kože), jojobino ulje (sa hidrirajućim i antibakterijskim delovanjem) i ekstrakt paradajza (antioksidant).
Ono što mi se posebno dopada (a i odgovara mojoj suvoj koži) je uljasta tekstura koja je pravo rešenje za negu tokom hladnog perioda. Osim toga, već posle desetak dana upotrebe na koži se vide efekti koji se ogledaju u boljoj hidrataciji i mekoći, kao i svetlijem tenu. Takođe, koža ima i zdrav sjaj a sitne bore su postale neprimetne.
PS. Rastvor se koristi pre uobičajene kreme i dovoljno je samo par kapi da bi delovanje bilo potpuno (tokom dana je potrebna nega sa visokim SPF zbog dejstva retinola).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...