уторак, 18. децембар 2018.

LVLY Lip Balm sa manuka medom

I ja sam, kao i mnogi drugi, imala loše iskustvo sa balzamima za usne jer mi se čini da oni, ma koliko se koristili, često ostavljaju usne isušenim. 
To je i razlog što sam stalno probala neke nove proizvode koji, možda, mogu da pomognu da (posebno sada u hladnim danima) usne ne budu ispucale.
Kad sam u DM-u videla liniju LVLY koju je kreirala nemačka influenserka Paola Maria prvo sam pomislila da je u pitanju još jedna priča o "čudotvornim" preparatima, ali... kada sam isprobala i osetila dejstvo lip balma mogu da kažem da sam oduševljena. 
Na stranu što se u sadržaju nalaze manuka med koji štiti i regeneriše kožu i ekstrakt goji bobica koji potstiče zaštitne funkcije kože, za mene je najvažnije što ovaj proizvod zaista deluje i usne čini mekanim. 
Lip balm nanosim pre ruža kao pripremu za bolji izgled usana ali i pre spavanja kako bi se osetljiva koža usana tokom noći oporavila i regenerisala. 
Uz sve to, dopada mi se i primetan miris meda koji daje još jednu draž ovom lip balmu.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...