понедељак, 17. фебруар 2020.

ALVERDE Hidratantno pakovanje za kosu

Bez obzira da li je kosa masna ili suva potrebna joj je hidratacija. Pošto ne volim mnogo da komplikujem i koristim skupe preparate odlučila sam se za ALVERDE pakovanje sa kokosovim mlekom (za oporavak i brži rast kose), biljnim glicerinom (za hidrataciju vlasi), Aloe Verom (za optimalnu hidrataciju) i suncokretovim (za bolju vitalnost vlasi), babasu (za oporavak oštećene kose) i kokosovim uljem (za ishranu vlasi).
Radi se o preparatu namenjenom suvoj i oštećenoj kosi, bez alkohola, koji hidrira i neguje kosu, pri tome olakšavajući njeno rasčešljavanje.
Pakovanje se koristi tako što se nanese na mokru kosu i na njoj drži od tri do pet minuta da bi se zatim spralo mlakom vodom a rezultati...nažalost, ne mogu da kažem da su odgovarajući za moju (pre)suvu kosu. 
Naime, i pored toga što sam poštovala uputstvo i uživala zbog predivnog mirisa dok je pakovanje bilo na kosi... kada sam ga sprala... vlasi su ostale oštre a kosa i dalje "neposlušna". Takođe, čak i posle nekoliko upotreba situacija se nije promenila tako da ću, iako poštujem Alverde proizvode i često ih kupujem, ovaj preparat smatrati nepoželjnim u kupatilu. 
Naravno, ovo je samo moje iskustvo i ne znači da pakovanje neće imati željeni efekat na nekoj drugoj (manje suvoj i manje oštećenoj) kosi.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...