понедељак, 6. јануар 2020.

HEDERA VITA Fragrance Body Spray Vanilla

Iako sam već razmišljala o kupovini nekog laganog parfimisanog spreja za telo stalno sam odlagala i... desilo se da ga dobijem u jednoj nagradnoj igri. U pitanju je proizvod brenda HEDERA VITA koji u sebi osim parfema sadrži i šea buter (za negu suve kože), ekstrakt hamamelisa (za umirivanje iritacija) i pantenol (za regeneraciju i negu oštećene kože).
Ovaj parfemski sprej za telo, osim što daje slatkast karakterističan miris vanile, čini i da koža bude negovana i dovoljno hidrirana.
 Iako bi neko rekao da se radi o laganom proizvodu koga treba izdašno nanositi ja sam drugačijeg mišljenja. Naime, prilikom prvog korišćenja sam se, ne očekujući neku trajnost, obilno isprskala i ... trebalo je par sati da se smanji intenzitet mirisa. Zbog toga preporučujem oprez jer je sasvim mala količina dovoljna da celog dana budete sveži i mirišete na vanilu.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...