субота, 16. новембар 2019.

Novo iz AFRODITE - Botanical mix - hidrirajuća gel krema

Kreme bogate teksture jesu dobre za suvu i stariju kožu ali ako sa njima preterate kao ja, mogu da postanu veliko opterećenje. Zbog toga se desilo da L'Orealova Golden Age, iako savršena, doprinese iritacijama i napravi haos na mom licu.
To je najveći razlog za izbor laganije teksture koju nudi AFRODITA Botanical Mix - hidrirajuća gel krema sa vitaminima E i B3, provitaminom B5, pantenolom (za omekšavanje i hidrataciju kože) i jojobinim uljem (antibakterijsko i regenerišuće dejstvo). Ona utiče na umirivanje iritirane kože, ujednačava ten i deluje blago antioksidativno (a sve to mi je itekako potrebno).
Moja koža je suva i starija i zahteva "jaču" negu ali i pored toga Botanical Mix krema deluje na nju kao pravi melem. Istina je da i uz prisustvo jojobinog ulja nema neki anti-age uticaj, ali...trenutno je najvažnije da mi se koža "odmori". Uz to, lice nakon nje izgleda sjajno i zdravo.
Mada se ne radi o nekoj čudesnoj kremi koja rešava sve probleme kože dovoljno je njeno umirujuće dejstvo a jedina zamerka je nedostatak zaštitnog faktora koji je potreban iako trenutno nisu aktuelni sunčani dani. 

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...