четвртак, 19. септембар 2019.

Power 10 Formula Goodnight Sleeping VC Noćna maska za lice sa vitaminom C -testiranje

Iako na tržištu postoje brojne noćne maske tj.preparati koji mogu da zamene noćne kreme ja do sada nisam imala priliku ni jednu da isprobam tako da sam iskoristila akciju u DM-u i kupila masku korejskog brenda It's skin.
U pitanju je maska sa vitaminom C koji je odgovoran za rešavanje problema kao što su hiperpigmentacije i inozitolom - važnim za jačanje imuniteta kože. Ona je napravljena za intenzivnu negu kože sa nepravilnostima i neujednačenim tenom.
Maska (5gr) je namenjena za jednokratnu upotrebu a da bi pokazala svoju delotvornost njeno korišćenje se preporučuje dva puta nedeljno. Nanosi se uveče umesto uobičajene kreme za lice (kapsula se otvori, njen sadržaj se pomeša kako bi se dobila jedinstvena tekstura i nanese se na lice na kome stoji tokom noći).
Kad sam nanela masku na lice prvo mi se učinilo da je količina preterana i da ću samo uspeti da isprljam jastuk jer je na licu bio deblji sloj za koji sam sumnjala da se može upiti u kožu. Ipak, nakon sat vremena koža je, istina, još izgledala "masno" ali podnošljivo a ujutru... moram priznati da sam bila oduševljena zbog izgleda dobro nahranjene kože i njene blistavosti.
Normalno je da nisam očekivala neke naročite rezultate od samo jedne upotrebe ali mogu da kažem da mi se maska stvarno dopada, pre svega jer koža posle nje izgleda zdravo i negovano. O nekim dugoročnim efektima ću moći da pričam tek nakon njenog dužeg korišćenja.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...