четвртак, 5. септембар 2019.

LANGHAAR MADCHEN Intense Repair ulje za kosu

Jako letnje sunce loše utiče na moju suvu kosu i nije nimalo čudno što joj je potrebna dodatna nega. Znog toga sam i odlučila da u DM-u kupim neko ulje za "popravak" vlasi..
Pošto sam već koristila LANGHAAR MADCHEN liniju za negu suve i oštećene kose izbor je pao na njihov proizvod koji kosi daje dodatni sjaj a uz to je i kroti (što je meni baš potrebno).
Osnovni sastojci su kokosovo ulje (za oporavak i hidriranje oštećene kose) i ulje buritija (za ishranu i obnavljanje  vlasi).
Istina je da bočica sadrži samo 20ml ali pošto se prilikom upotrebe koristi mala količina ulja (guste teksture i predivnog slatkastog mirisa) proizvod može da traje jako dugo.
Ja ulje koristim na suvoj kosi (iako može i na mokroj) kako bih je ne samo zagladila već i sprečila loše delovanje sunčevih zraka (ulje buritija je inače sastojak u mnogim preparatima za zaštitu kože od sunca) i mogu da kažem da je obećano delovanje proizvođača istinito - kosa nakon nanošenja ulja izgleda stvarno zdravo i negovano. 
Jedini oprez i štedljiva upotreba potrebni su kod osoba koje imaju tanku kosu jer malo veća količina ulja može da je previše "zamasti".

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...