недеља, 14. април 2019.

ALVERDE noćna krema sa uljem divlje ruže

DM-ov brend Alverde je poznat po korišćenju sirovina iz kontrolisane organske proizvodnje, a takođe i po izbegavanju štetnih sastojaka, kao što su sintetičke boje, mirisi i konzervansi. To je i razlog što ga često kupujem jer dobro znam da mi ni jedan preparat neće izazvati alergijske reakcije.
Pošto mi je ovih dana nestala noćna krema uzela sam Alverde kremu sa uljem divlje ruže koje je bogato nezasićenim masnim kiselinama, smanjuje pigmentaciju i bore i deluje podmlađujuće. Uz ovo ulje u kremi se nalaze i jojobino (sa omekšavajućim uticajem), susamovo (sa protivupalnim delovanjem), suncokretovo (sa umirujućim dejstvom), maslinovo (sa anti-age efektom) i avokadovo ulje (za bolju hidrataciju), kao i vitamin E (antioksidans). 
Što se tiče efekata upotrebe mogu da istaknem da mi je koža postala vidno mekša. Takođe, nemam više ni problema sa suvim regijama na licu ali... kada je u pitanju anti-age dejstvo... ne znam šta da kažem jer ga još uvek nisam primetila.
Ipak, nervira me gušća tekstura koja se, istina, lako razmazuje. Uz to, imam (subjektivan) osećaj da mi na licu stoji nekakav masni film, ali....ako to zanemarim mogla bih ponovo da kupim kremu.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...