недеља, 17. март 2019.

Schwarzkopf GLISS KUR Shine Booster

Mnogi pričaju o novom tretmanu za kosu tj. o Booster preparatima iz linije Gliss Kur namenjenim za određene probleme kose a ja sam izabrala onaj koji doprinosi dodatnom sjaju vlasi (DM, 15ml, 389 dinara).
Pošto volim da spomenem šta se sve nalazi u sadržaju po meni su u ovom proizvodu najvažniji: ulje kajsije (za jačanje kose), vitamin E (antioksidant), hidrolizovani keratin (za oporavak oštećenih vlasi) i limunska kiselina (za sjaj, kao i za hidrataciju suve i oštećene kose). Naravno, tu je i dimetikon - silikon (topiv u vodi) koji prosto "glača" kosu.
Tretman se upotrebljava tako što se doda mala količina proizvoda (jedan ili dva pritiska pumpice) u uobičajeni preparat koji se koristi, ostavi se dva minuta da deluje da bi se potom kosa oprala.
Ja sam Shine Booster pomešala tj. isprobala sa regeneratorom a rezultati upotrebe se najviše vide na glatkoj i sjajnoj kosi. Ipak, ako ću biti iskrena ne mogu da tvrdim da se radi o nekom ekstremnom sjaju. Naravno, posle samo jedne upotrebe tretman verovatno i ne može da pokaže svoju punu delotvornost tako da očekujem u nekom razumnom periodu (možda oko mesec dana) da osetim prave efekte.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...