петак, 5. март 2021.

Boja za kosu INFINITY 5 oo /Intenzivna svetlo smeđa/

Priznajem da, kao i mnoge žene kojima kosa sedi, imam problem da dobro ofarbam izrasli deo jer uvek ispadne različit od ostatka kose (pošto volim kestenjaste nijanse boja pri korenu izgleda izrazito crveno). Od frizera sam dobila savet da umesto originalnog razvijača boje uzmem hidrogen bez emulzije i...ništa. Rezultat je bio isti.

Slučajno sam naišla na INFINITY (100ml, 430 dinaraboju za kosu koja ima nizak sadržaj amonijaka i ne narušava strukturu dlake. Priznajem da nisam imala poverenje jer kad god sam uzimala boju koja je bez amonijaka ili ima njegov neznatni sadržaj u sebi, nisam uspevala dobro da pokrijem sede vlasi, ali....ovoga puta priča je drugačija. Ne samo da sam dobija ujednačenu boju (čak i pri korenu) već je i kosa glatka i sjajna - arganovo ulje u boji omekšava kosu i čini je sjajnijom dok je laneno ulje hidrira.

Ipak, moram priznati da sam napravila i jednu grešku. Nisam dobro procenila nijansu pa sam uzela svetlo smeđu koja je nakon farbanja kosu pretvorila u (pre)tamnu. To sigurno neću ponoviti sledeći put.

PS. Još samo da napomenem da boja ne izaziva alergijske reakcije na koži glave (ako sam ja, poznata po svojoj preosetljivosti, uspela da prođem bez neželjenih posledica onda je "bezbedno" za sve).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...