уторак, 6. август 2019.

ALVERDE uljani balzam sa organskim bademom i organskim šea buterom

Iako su trenutno aktuelni topli dani u kojima se svaki čas tuširamo ne smemo zaboraviti da naša koža ne može "izdržati" takav tempo i neće biti nimalo čudno ako postane presuva. 
Pošto je moja koža ionako suva trudim se da bar uveče pred spavanje nanesem na telo preparat koji će je ne samo hidrirati već i nahraniti. 
Trenutno koristim Alverde uljani balzam sa bademom (za ishranu i elastičnost kože), šea buterom (za bolju hidrataciju) i sojinim uljem (za regeneraciju kože). 
Balzam je gušće teksture (sličnije kremi nego losionu) i izraženog mirisa badema koji mi se dopada. Lako se razmazuje i brzo upija.
Što se tiče delovanja mogu da kažem da se radi o proizvodu koji hidrira i hrani kožu doprinoseći njenom zdravijem izgledu i mekoći.
Ipak, na kraju moram da dodam da mi je najvažnije da moja koža zbog čestog pranja ne postane (pre)suva. Pošto balzam to uspešno sprečava ništa drugo me ne interesuje.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...