недеља, 26. мај 2019.

FLORINDA Italian Soap

Lepo vreme je došlo i kad krenu veće vrućine moraćemo više da vodimo računa o ličnoj higijeni. Pošto sam navikla da se tokom letnjih dana nekoliko puta tuširam čini mi se da prosto "jedem" sredstva za pranje. Priznajem da najviše volim gelove ali, trenutno, sapuni koji su novost u DM-u su mi privukli pažnju i evo... par reči o njima.
Radi se o italijanskom brendu FLORINDA koji koristi prirodne sastojke za svoje proizvode a oni su izrađeni po staroj tradiciji proizvodnje. Podrazumeva se da u sebi ne sadrže parabene, silikone i veštačke boje. Glavni sastojci su: natrijum palmat (natrijumova so palminog ulja - hidratantni surfaktant) i glicerin, takođe važan za hidrataciju, kao i parfemi prirodnog porekla.
Prilikom korišćenja sapuni proizvode laganu mirisnu penu koja se posle spiranja dugo zadržava na koži. Možda za neke to nije dovoljno ali za mene, kao ljubitelja intenzivnijih mirisnih nota, ovo mnogo znači.
PS. Hidrirajući sastojci blago čiste i pri tome ne dozvoljavaju isušivanje kože.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...